Skickat!

Hej Hej.
Ursäkta att det har tagit sådan tid, har försökt att hitta någon som kan fixa min blogg så att den blir bra. Och nu har jag äntligen hittat en som har velat göra detta. Så det blir Ida O. Och som tack för att hon ställer upp och fixar bloggen så ska hon få en gratis nagelförlängning :)
Just nu så står företaget still, pga att min pensel gick sönder förra veckan, beställde nya saker förra veckan och gick för att hämta ut paketet igår. Så klart var inte min pensel med, den var sluta. Så nu får jag beställa en ny. Lite halv tråkigt att inte kunna göra några naglar nu. Får hoppas att jag kommer i gång igen snart.
Ha en bra dag allihopa.
Kram Emellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0