Många bokningar denna veckan!

HejHej.
Denna veckan är en bra vecka känner jag. Har en bokning varje dag nu fram tills fredag. så lördag och söndag är jag ledig. Det är ju jätte bra tycker jag. Hoppas bara alla blir nöjda :) Men det hoppas jag :) Blandade ny färg idag, blev ju inte alls som jag trodde, men den blev fräck iallafall. Blandade mattsvart med vit (med rosa glitter i) och när jag kollade resultatet var det svart med grönt glitter. Ha Ha hur det nu kunde komma sig att det blev så vet jag inte. Men den blev på någt sätt julig. 

Ni får jätte gärna komentera om jag har glömt något eller vill ha en tid :) Fick mina visitkort igår. :) Så hojta görna till. Finns ju på Facebook också :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

Du får ju gärna boka in mig ifall du vill (A).

2011-11-29 @ 11:27:35
URL: http://taazzsih.blogg.se/
Postat av: Nabbe

Ja absolut :) Tisdag eller onsdag nästa vecka? :) Slutar halv 12 på tisdag å är ledig onsdag :)

2011-11-29 @ 22:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0