Onsdag

Här kommer lite om de nya priserna mm.

Priser m.m.

Från och med idag 7/12-11 kommer alla bokningar som uteblir debiteras med 50 kr. Jag vill helst att ni hör av er dagen innan ni ska komma till mig. 0767723893 är mitt nummer. Skicka ett sms eller ring, ni kan också skriva på Facebook.

 

Just nu tar jag 100 kr för alla olika sorters naglar, hur man än vill ha dom (vita/färg/målade på ens egna naglar)

Från och med den 1/1-12 kommer priserna se ut såhär:
Vita (direkt på naglarna) 100:-  (Utan tippar)

Färg (med glitter) 200:- (Tippar)

Vita 150:-   (Tippar)

Du som har gjort naglar och har dom kvar på dina naglar och vill göra nya eller byta färg eller vill fylla i, här kommer pris på det.

Detta kostar 50:- i avdrag på ordinarie pris.

Alltså: Vita (direkt på naglarna) 50:-

Färg (med glitter) 150:- (Tippar)

Vita 100:- (Tippar)

Ni som har gjort naglar och tagit av dom efteråt, får då betala fullt pris!

 

MVH Emellie Narberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0