Lördag

Hej Hej.
Igår fick jag in ännu mera bokningar :) Så nu har jag tisdag,onsdag och torsdag bokat. Vill ju hellst inte ha bokningar fredag-söndag. Finns dock vissa undantag.


Idag ska jag köra och hämta Sara i eftermiddag. Då hon fick ett presentkort i torsdes så ville hon göra dom idag och självklart ställer man upp för min pojkväns lilla syster. Bilder på detta kommer att komma in antingen ikväll eller i morgon eftermiddag. 

Hoppas alla har det bra. Som ni ser kan ni också köpa ett presentkort. Köper ni det innan jul så är det 100 kr som det står på presentkortet som gäller om bokningen blir nästa år. Alltså ni behöver inte betala mer då :)

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0