:)

Fy vad mörkt och kallt det är idag :( Hoppas att ni har det bra :)
Idag, eller ja om runt 1 h ska jag göra lite naglar på Lulle :) Ska bli kul :) Ska göra  dom hemma hos Ia idag. Så vi alla tre kan snacka lite :) Tänkte jag skulle sätta mig ner och beställa lite varor. Lite mallar och dyligt. 

Nu är det inte heller länge kvar till jul och nyår. Och då vill man väl ha lite vackra naglar? Eller hur? Så varför inte passa på att boka in en tid? Just nu ser minga tider ut såhär:
Måndagar: efter 4
Tisdagar: efter halv 12
Onsdagar: hela dagen (oftast)
Torsdagar: efter 4
Fredagar: efter 4
Lördagar/Söndagar: Kan jag också om jag inte har något annat för mig just då. 
Så hojta gärna till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0